* משלוחים חינם לכל רחבי הארץ *

תקנון

החברה אינה בעלת סניף פיזי בארץ
זמן אספקה-זמן אספקת המוצר הוא בין 10-25 ימי עסקים, באמצעות חברת דואר ישראל/חברת צ׳יטה. יש לשים לב שממלאים את כל הפרטים הנכונים למשלוח במהלך הרכישה.
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 16 שנים ומעלה. לאחר 3-5 ימי עסקים תקבלו מספר מעקב של המוצר ולינק למעקב. יש לאסוף את החבילה עד 10 ימי עסקים מהגעתה לסניף במידה ולא אספתם היא תוחזר אלינו ולא תזוכו.
תנאי רכישה ומדיניות החזרת מוצרים: החברה פועלת על פי טבלת מידות אשר מסופקת על ידי ספקי החברה /מפעלי החברה.אנו לא לוקחים אחריות על בחירת המידה, יש להיעזר בטבלת המידות או להתייעץ עם צוות האתר באמצעים הנתונים.
לא יתאפשרו החלפות או החזרות לאחר קבלת ההזמנה.
במקרה של קבלת פריט שגוי יש ליצור איתנו קשר וצוות האתר ישלח את ההזמנה מחדש בהקדם האפשרי.
שימו לב שתיתכן סטייה קטנה בצבעי הפריטים בעקבות הבדלים בין מסכים.
מוצר אשר יהווה פגם יוחלף/ יפוצה בהתאם לשיקול הדעת של צוות האתר.

מדיניות ביטול עסקה: הלקוח רשאי לבטל עסקה, כלומר לחזור בו מרכישת המוצר, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר , עלות הביטול כרוכה ב5% מסך העסקה/100 ש״ח כאשר הסכום הנמוך מביניהם ייגבה. ההזמנה או שליחת המוצר, המוקדם מביניהם, על הלקוח ליידע את בית העסק (TOPJERSEYIL) במספר הטלפון ‭0515058656‬ כל הפריטים מיוצרים על פי דרישת הלקוח ובמיוחד עבורו ולכן לא יתאפשרו ביטולים לאחר מועד זה! הלקוח רשאי לבטל עסקה או לשנות את ההזמנה, במידה והמוצר שהזמין אינו זמין במלאי החברה ו/או לא ניתן לרכישה.עיכוב אספקה – במידה והמשלוח לא הגיע אליכם עד 60 ימי עסקים ממועד ההזמנה, החברה תפיק עבורכם החזר כספי מלא ותפצה אתכם בהקדם האפשרי.
ביטול עסקה כרוך בדמי ביטול של 5% ממחיר ההזמנה.
בקשה לביטול העסקה תעשה באמצעות יצירת קשר דרך דף האינסטגרם שלנו או בהודעה דרך האתר, או בהודעה למספר הטלפון:‭051-5058656‬ .‬ אחריות הבד של המוצר- כל לקוח מקבל הוראות כביסה לאחר הרכישה ( אותן הוראות יהיו גם באתר) על מנת לשמור על הבגד בצורה הטובה ביותר. יש לשים לב שכל כביסה שלא לפי ההוראות היא באחריות הלקוח בלבד. החברה אינה אחראית על מוצר לאחר שנלבש/הורד ממנו תווית/כובס וכו׳.נעליים- הנעליים מגיעות באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לספק לכל לקוח. כל נעל מגיעה עם קופסא בלבד אלא אם המכס החליט להוציאה. לחברה אין אחריות על קופסאות אלא על הנעליים בלבד ומתחייבת לספק את הנעליים באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לספק.
פרטיות הלקוח- החנות נוקטת באמצעי זהירות על מנת לשמור , כל האפשר על סודיות המידע. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

עגלת הקניות